Sunday, January 22, 2006

bad & good..its all about futsal..

by today, genap seminggu aku sakit kaki sbb terseliuh..uwaaa...sakit..nak jalan pun sangkut2.. :((
lom penah lg dalam sejarah idup aku, dapat major terseliuh mcm nih..sket2 terseliuh tu byk kali laa..tapi sapu minyak/ubat, ok dah slalunye..

but not with this one..guess mana aku dapat? hehe..terseliuh masa main futsal..huhuhu..ntah ape malang laa nasib aku last week, terseliuh di saat aku hampir menjaringkan gol...aahhh..spoilt!! terus kua court sbb mmg sah takleh nak main dah..kiri kanan kaki aku terpusing..berderap sedap je bunyi urat2 kaki aku..kaki kanan plak tu...sib baik still bleh bwk keta lg..hmm..

aku wonder gak, kalau nak kata itu first game aku..percaya laa gak nak terseliuh ke ape..ni dah masuk 4th time..hmm..mmg dah tertulis aku nak kene, kene laa gak kan..hehehe..maybe gak sbb that day, kitorang main sampai sejam lebih tanpa tuka org..main belasah je..haaa kan dah..terbelasah sendiri..hahaha..ape laa ko nih, iera...org lain pun main gak.. :p

takpelaa, pengalaman..tapi still, aku tak serik lagi..mmg kalau dapat, this wik pun aku nak join main lagi..tapi apakan daya..kakiku masih memerlukan rawatan rapi..huhuhu..tapi sah2 laa mama mmg tak bg main dah..ish..caner nih.. ~sigh..

takpe, just tgu sampai dah pulih seperti sediakala..try pujuk dia later..mana tau, mama ubah fikiran..hehehe..

No comments: