Thursday, June 12, 2008

2nd indonesia trip..

7th - 1oth June 2008 -
seperti yang aku penah mentioned..
another trip to indonesia..
bandung 2 mlm..
jakarta 1 mlm..

kali ni mmg nak lama2 kat bandung..
sbb nak shopping gile2..
tu mmg purposely utk adik2 aku shopping since last time tak dapat belikan pape utk dorang..
so kali ni biar dorang sendiri pilih..
oh ye, since ni pun trip utk wedding thingy, pihak yang berkenaan jugak turut diheret same..
and as i expected, dorang shopping like theres no tomorrow! perrghhh!
mmg sesuai sangatlaa gabungan shopping mereka itu..

they had fun shopping..
but i suffered coughing..
gile teruk sampai aku tade selera nak shopping langsung..
that coughing attacks buatkan aku demam!
and to make it even worst, tido mlm aku takleh nak lelap sangat..
kejap2 terbangun sbb batuk..
sampai nak tanggal tekak aku tahan perit..
mmg no fun for me.. :'(

but above all, not bad laa..
ape yg nak beli..sume dah dapat..
ape yang nak setel..sume dah beres..
tinggal tunggu shipping back je..
hopefully dlm 2 weeks lg sume dah dalam tangan..

gmbr tak byk yg ada..
sbb amik gune camera phone jek..(as always..hahaha)
nti la aku upload sket..

2 comments:

helomynameisjaye said...

babe!!welkam home!!i miss ya n ur other half like krezi butta i miss u more..hahahahahaha.show us the piccies!!!!

:: iera :: said...

hihihi..mishh u tooo, darl!!
tp gamba mmg tak byk..huhuhu..
i'll put up some later ;)