Friday, December 05, 2008

need a break!

physically ok.
mentally so-so.

bile aku kate so-so..
its really a "so-so"..
sbb:
1) aku buang contact lense aku dr bekas bile sepatutnye aku baru nak pakai contact lense tu..aku siap² isi solution lain as if aku baru nak tanggalkan contact lense aku..padahal aku baru nak pakai..pastu baru sedar bile nmpk contact lense tu jatuh masuk dlm lubang sinki..hmmm..
2) aku tanye abah, "abah tak dinner ke? kenyang lagi?"..padahal sebelum tu, dia makan dinner sebelah aku je!
3) aku bawak balik sume barang yang sepatutnye aku tinggalkan kat ofis..
4) aku skrg kerap tercicir hp..merata²..
5) dan aku mudah lupa nak buat ape yang aku dah plan..

haihhhh..
i really need a break!
i need a vacation!

4 comments:

chucky said...

g cuti jek,
ni raye aji skali ngan awal muharam,ko cuti je panjang2
kasik ingat balik sume yang ko selalu lupe

ko ingat lagi tak aku sape???

@tune® said...

ayuh liburan buk!!

:: iera :: said...

caki: emmmmm... aku ada kawan nama chucky ke?? hahahaha..

atun: ayuh..kemana kita??

Cherish said...

keh kehkeh.. ni pun salah 1 sindrom putus urat nih