Tuesday, May 26, 2009

bachelorette makan²..

last friday was superb!
agenda untuk menyepraiskan pengantin-to-be telah berjaya dilaksanakan..
yesss! accomplished! hahaha..

rancangan tersebut telah diinitiate oleh puan nad & cik aty..
just initiated on tuesday, aty call aku, dan serta merta aku telah ditugaskan untuk hebahkan kpd kawan² yang lain..ye laa aku kan penyimpan mohor nombor² kawan² :P (simpan je, bukan selalu call pun..hahaha)

plan asalnya nak dibuat pada hari khamis..
tp memandangkan khamis adalah afdhal untuk balik awal (muahahahahhaa),
maka rancangan ditukar pada hari jumaat..
reason being: esoknya tak keje, so takyah nak rushing balik awal²..

pastu plan asal jugak nak buat di Cozy Corner Ampang Park..
tp akhirnya atas persetujuan semua, venue telah bertukar ke Cozy House, Great Eastern Mall, Ampang (House, besarlaa sikit dr Corner..kannn? tgk nama pun tau..hahahaha)

sebenarnya not expect much pun atas sambutan yang akan diberi..
sbb dahlaa adhoc, pastu sah2laa bila masing² dah ada family, ada commitment sendiri, sure byk perkara perlu dipertimbangkan..
tp alhamdulillah..
surprisingly, out of 11 members, 3 je yang tak turn out..atas alasan tersendiri..

when the day comes, semua berkumpul seperti yang dijanjikan..
menunggu ketibaan kedua mempelai-to-be yang telah dikelentong baik oleh puan nad & encik apis..konon² nak jumpa clientlaa..hahaha..walaupun puan ati & puan sara agak kelambatan sedikit, tp mereka tetap dtg memeriahkan suasana..

well, suasana seperti dijangka..mmg meriah!
setelah almost 10 years tak gather sama².. (kalau ada pun, jumpa hi²-bye² je kat kenduri kawen atau bertembung kat jalan/pasaraya)
nak duduk borak pjg² mmg jauh sekali..
so bila dpt bertemu, masing² mmg berckp tanpa henti..termasuklaa luahan perasaan..kehkehkeh..


kami yang rancak berborak


oh ya, mereka ini adalah kawan² sekolah rendah aku..ye, SEKOLAH RENDAH..(read: TTG)
cuma nad je aku baru kenal masa zaman sekolah menengah..
tu pun kenal thru diorang² ni..(sbb aku ngan nad pun bukan sekolah kat sekolah menengah yang sama..)

but amazingly, we are still keeping in touch..
tp mmg tak dinafikan, bukan SEMUA orang kita dapat keep in touch..
ada faktor² lain yang memisahkan..mungkin faktor benua? mungkin..

just from the bottom of my tiny heart, really appreciate pd semua yang sudi hadir..
thx for the effort, darlings!

to ilyana, aku doakan semoga semuanya akan berjalan lancar..
semoga berbahagia & berkekalan selamanya..

to awie, jaga kawan i elok² ye..
bwk²laa belaja bahasa ibunda kitorang..
supaya nti bile i ckp, u boleh paham dgn cepat..hahahahhaa..

nota kaki: thx to apis a.k.a paparazzi-tak-berbayar - for the pics :P

3 comments:

aryanie fairuz said...

sgt2 best la mlm tu.. hope pas ni leh slalu mcm tu.. & klau semua ada lg gempak gile.. ko wt la lg iera, reunion2 nie ko yg terror.. hehehheee

::moi:: said...

thanks darl!

memang best malam tu... kau memang penyimpan mohor besar rakan2... hehehe

:: iera :: said...

mas: hahaha..boleh²..nti kita buat lg..

yana: dr dulu sampai skrg, org akan cr aku kalau nak no sape²..maka mmg terpaksalaa aku penuhkan memory phonebook aku :P