Monday, April 02, 2007

berdesir..berdengung..it hurts!

telinga berdengung..dah a few weeks gak la mende ni happened..tetiba je berdengung..kdg2 sebelah..kdg2 dua2 belah..yg aku perasan, slalu kene time mlm..mostly lps mandi..ataupun masa nak tdo..arrghh..saket..rasa mencucuk2..walaupun takla sampai berdarah, tp it still hurts! :'(

tetibe teringat pasal email yang penah dapat 2-3 years back..pasal 100 hari tanda2 kematian..gulp..ni one of the tanda2 ke? try to refresh this tiny mind..tp tak ingat la plak telinga bdengung ni ada kene mengena tak dlm tanda2 tu..cuba cari balik email tu..tak jumpa plak..haih..tp gerun gak..buatnye jumpe email tu, n salah satu tanda ialah telinga berdengung...??

at this moment pun i feel it..am i gonna die?
hmm..sebak rasa hati ni..
bukan sebak sbb tak puas lg jln2..
bukan sebak sbb tak dapat capai lg impian idup..
bukan..
tapi..
sebak sbb amal yang sangatla sedikit..
sebak sbb masih belum dapat tunaikan impian mama & abah..
sebak sbb tinggalkan org2 tersayang..
sebak sbb tak layak rasanye nak menghadap yang Esa..
sebak atas dosa2 yang tak terhitung byknye..
~sigh..tahla..bercampur baur rasanye..
"Ya Allah Ya Tuhanku, kau ampunkanla segala dosa hambamu ini..amiin.."

for those yang baca blog aku ni..
yang aku ada byk salah/dosa kat korang, aku minta maaf ye..
ampunkan sume salah silap aku..
aku tau aku byk buat salah kat korang..
yang zahir, mahupun yang hanya terdetik sekilas dlm hati..
terumpat, terpuji, makan & minum halalkan ye..(mcm hari raya plak..hiks..)
dosa2 korang aku dah ampunkan..dan aku doakan kesejahteraan korang sume..
jaga diri korang baik2..
sekiranye satu hari nanti kite bertemu lg, aku harap hanya yang terbaik utk kite..insyaAllah..

No comments: