Thursday, April 19, 2007

layann...

tgh2 kusut fikiran ni, layan lagu best gak..
hmm..lagu ni first dengar masa tgh shopping kat Bandung..
masa tu kat factory outlet Rumah Mode..dorang pasang lagu ni..
actually pasang the whole album la..dah nama pasang satu cd..heheh..
best2 gak lagu2 dorang ni..buleh layan la..
nti ye i'll post lagu2 yang lain..kalau rajin la..huhuhu
sementara tu, enjoy dulu lagu ni! :)


Kerispatih - Mengenangmu


Takkan pernah habis air mataku
Bila ku ingat tentang dirimu
Mungkin hanya kau yang tahu
Mengapa sampai saat ini ku masih sendiri

Adakah disana kau rindu padaku
Meski kita kini ada di dunia berbeda
Bila masih mungkin waktu berputar
Kan kutunggu dirimu …

Reff:
Biarlah ku simpan sampai nanti aku kan ada di sana
Tenanglah dirimu dalam kedamaian
Ingatlah cintaku kau tak terlihat lagi
Namun cintamu abadi

p/s: teringat bandung, rasa nak bcuti lg.. ;)

2 comments:

chucky said...

YEKE NI LAGU YANG KITE DGR KAT BANDUNG?
AKU ARSE MCM LAIN JE,
NEWAY AKU RASE AKU SUKE GROUP NI SBB SUME LAGU DIA PUTUS CITE
SUME LAGU SEDEY
AKU MMG JIWANG
HUAHUAHUA
** AKU SUKE LAGU NI DGN SBB TERSENDIRI**

:: iera :: said...

yep, i know exactly how u feel, dude ;)

all we need is a lil' faith and a lot of charm :)