Monday, April 16, 2007

no promises..not anymore.. :(

starting today onwards..i'll be all alone in the office.. :(
not la that "alone"..ada la lg colleagues yg masih tinggal..
tp sume nye lelaki..
kalau ada pun pompuan, sume level bos..
sorang suke buat keje sendiri..
sorang lg selagi lom kol 10, selagi tu la tak sampai..
hmm..clan2 pompuan aku sume dah di anta balik ke HQ..
aku?? masih di sini..~sigh..

dahla arini dtg awal..kol 820am dah sampai ofis..
slalunye naik komuter je..dah nak dekat kol 9 baru sampai opis..haha
tp arini kene drive sbb anta ajim g report duty kat petronas, klcc..
630am dah kua umah..sbb dia masuk kol 800am..
tak penah2 seawal tu kua umah...slalunye 630 tu baring2 atas katil lg..ekeke..
dah suruh naik lrt je, tp ngengade mintak soh anta gak..
ye la first day la kunun :p
pastu aku plak tu yang kene drive..
hmmph..takpela, adik punye pasal..

mak aih..punye la jam..ingatkan kua awal, kurangla jamnye..
hmmph, sama je..
cume kua awal, leh la sampai awal..
tp in terms of "jalan kosong kalau kua awal", jgn harap!
so sempatla sampai ofis dia td kol 745am..
rasanye serik dah nak masuk kl pepagi mcm ni..
esok soh dia naik lrt je..muahahhaha
tp aiseh..kol 730am la aku sampai opis sok..
dah sah2 dia nak kene naik lrt dari klsentral kol 730am..
takpe la, dr aku saket ati sbb jalan sesak, baik aku saket ati dtg opis awal..hahaha..
sanggup ke aku?? we'll see ;D

sampai ofis je, manager aku yang 'sangat disayangi' ramai dah sampai..
pastu tanye aku nak balik HQ ke tak..i was like, 'huh? boleh dia tanye soklan tu..of course i do! duhh..'
then he said, insyaAllah dlm bulan 5..
hmm should i trust him?? ni dah kali ke brape tah promises yang he made..
a few minutes after tu, dia g bfast ngan bbudak lelaki..
lps bfast, he came out with another promise, which will send me back to HQ in a few days time..perrghhh...tah ape la yang bbudak lelaki tu convincekan dia..hahahhahaha

then barula dapat tau, rupenye one of my colleagues sanggup amik alih tugas2ku..hehe..thx bob!
lgpun dah tak byk dah..
n i'll be reassigned to my previous team..hehe..
sbb dorang kesian tgk aku sorang2 terkebil2 kat situ..
terkebil2 ke aku?? muahahha..
takla sampai terkebil2..haha..ish, tade la..ada ke.. ;p
tp bile bfast & lunch hour, kene call my saviour..
kat projek lain, kat bangunan sebelah..huhu..
sib baik masih ada gak teman..thx kak idra :)
cumenye for future, if she's on leave, or mc ke..
haa..padan la ngan muke aku kan..kene la tapao jawabnye..
n what if hari jumaat plak masa tu..
hmm sah2 aku kene panggil another saviour..chucky or J or both..huhu..
sbb aku tau, i can count on them..mmuuahh! ;)
arghhh...kesiannye idup! ~sigh..

takpe takpe..i'll survive..yeah! only the strongest will survive! hiks..
(strong ke? baru first day tade kawan, dah sangap :< )
cume hoping yang he'll do as promised..
i cant take anymore fake promises! letih tau..

No comments: