Wednesday, May 30, 2007

it happened..again??

arini aku rasa cam tak sedap ati lg..
mcm yang penah aku rasa tak lama dulu..
tahlaa..aku ingat balik "kampung" ni, dpt menceriakan hari2 aku..

lps pikir2 balik, aku rasa sbb:
1) aku susah ati pasal umah sewa..
dulu plan to rent a house with ana & chucky..byk bende aku plan nak buat kalau dapat tinggal serumah bersama2..tp atas sbb2 tertentu, dorang tarik diri..
chucky rasa bersalah, try to find me a bilik..thx a lot dude..tp bile lu dah cite pasal "conflict dalaman" umah tu, aku rasa serba salah..walaupun aku sebenarnye perlukan bilik tu utk weekdays je..takyah aku ulang alik rawang-subang tetiap ari..di mana penggunaan minyak+tol yang membulehkan aku makan pasir di tgh2 bulan..~sigh..

2) aku susah ati pasal kwn2 office aku..
a friend has been backstabbed by her bestfriend..pity her..
but she doesnt know! yet!
takyahla aku cite pasal ape..a lot of lies have been done, is now appearing sket demi sket..aku tak dapat bygkan ape yang akan terjadi kalau dia tau..kitorang try nak bgtau, tp she seems to trust her bestfriend sangat2..sbb she thinks, a bestfriend could have not done such thing to a bestfriend! so mmg dia takkan percaya la kalau kitorang cite perkara sebenar..tahla, we just let u to find out urself..kitorang tanak jd batu api (walaupun aku penah ko jadikan mangsa-hahaha, takpe aku tak amik ati) bia ko tau sendiri, bukan dgr cite dr org lain..aku harap sangat ko kuat semangat bile tau nanti..

3) aku susah ati pasal dinner jumaat nih..
hahaha..yg ni aku pun nak gelak..sbb aku tatau nak merempat umah sape utk bersiap..takdela bersiap sgt pun, atleast nak tuka baju, n make-up la sket2..walaupun aku admit, aku tak reti sungguh mekap2 ni..silap2 aribulan, aku leh jd pelakon opera cine..kehkehkeh..hmm ada yang singgah masjid tuka baju ni nanti..dahla tema 'dinner with stars'..haa stars la sangat..aku tak ready apepun..tak shopping tak ape..sbb aku tade idea nak pakai ape..so with that, aku akan pakai ape yang ada kat umah je..hopefully aku stars enuf laa..to shine on that nite..huhuhu..macam yakin ;p padahal aku tau, aku akan jd stars yang paling malap mlm tu nanti..takpelaa, takyah berhabis hanya utk satu mlm tu..bukannye aku nak masuk beauty pageant ke hape..baik aku simpan duit utk g pulau next month..(wahh..tak sabanye nak g pulau! part ni je yang leh buat aku senyum arini..)

4) aku susah ati pasal...tah!!!
yang ni aku simpan dlm ati je laa..susah nak luah kat sini.. :(( agak2 ati aku dah takleh tampung, baru aku cite nanti..

aku harap esok ada benda yang buleh buat aku happy balik..tolong gue..tolong..tolong put a smile on my face..arrghhh!

No comments: