Thursday, May 31, 2007

cinta pertamaku..not! ;p

aku tak penah tgk lg cite 'Cinta Pertama'..alaa movie indonesia yg keluar baru2 ni..
hmm, aku pun tak sure sangat tajuk dia ape sebenarnye..hahaha..
tp yg pasti, promotion cite tu tak sehangat cite 'Heart'..
cuma aku nak share kat sini..lagu tema cite tu..
singer dia nama Bunga Citra Lestari (memula aku ingat tu tajuk cite tu..pelik2 nama dorang ni..)
first time dgr, 2, 3, 4 times dgr, mmg sedih...
dengar lagi utk kesekian kali pun, tetap sedih..
aku suke lagu nih..walaupun kalau tak kene masa, buleh meleleh air mata..kehkehkeh..
aku rasa sbb cara penyampaian dia..terutama part chorus dia..pehhh menyentap!
so just feel the song la ok..

“Cinta Pertama” [Sunny] - Bunga Citra Lestari


p/s: aku tau korang akan gelak bile baca subtitle lagu ni..lagu tak sama ngan senikata..so just dgr je ye, jgn baca subtitle..hahaha

2 comments:

chucky said...

erk,mmg lain daaaaaa

:: iera :: said...

ngerti nggak? kehkehkeh..