Monday, June 22, 2009

is it me? or...

hari ni baru aku sedar..
orang yang selalu bergelak ketawa dgn kita tu, tak semestinya TIDAK AKAN menikam belakang..
demi melepaskan diri..
orang sanggup berbuat apa sahaja..
that's life..

life is mean & cruel..
so do ppl around u..
tp takpe..
what goes around, comes around..
if thats what u asked me to do..
i'll give exactly what u need!

but please bear in mind..
in some cases, i could be mean too..
or maybe worst!
just dont be mad..
im just doing the favor..

7 comments:

intoxicated-catastrophe™ said...

kawan itu mmg ramai, tp sahabat tu boleh dikira. yg bergelak ketawa tak semua boleh nangis bersama. kita dah lalui smua tu 10 thn yg lalu. pantasnya masa berlalu.. masa aku taip nie br aku sedar, dah 10 tahun dah!! perhh~ anyway I'm happy to be one of yr frens. Luv ya iera! Muah!! Tekkeh tauuu...

@tune® said...

takutnye ra
tp aku xwat salah
ape nk takot??

::moi:: said...

hi ibu mengandung naper marah2 ni... tak syokla...

Ijoy said...

Sape yang? nak abg bantai muke die? Hehehe

:: iera :: said...

mas: tu laa..mmg pun..ingatkan tak jumpa dah mende² nih..ada jugak...
btw, me happy too..love yah! mmuuahh!!

atune: haa haa..tak tau.. :P

yana: ooo kenekan aku balik yeeee.. :P

ijoy: takpelaa yang..nti dia terbantai laa muka dia sendiri balik..

-AmRaN- said...

OUCH!

chucky said...

tikam nombor paling syiok