Saturday, June 02, 2007

dinner with stars?

aihhh..letih+ngantuk..ni just came back from company's annual dinner..
dinner sebelum ni, ramli sarip was the entertainer (read entry: pulang ke desa)..
kali ni, sifu punye turn plak..m nasir..held kat Ballroom, KL Convention Center..



hmm if i were to compare between the two dinners, ramli sarip was more entertaining than m nasir..this time around, lagu yang dinyanyikan tak byk..and i would say, interaksi dgn audience sgt ala kadar..even dia turun pentas n nyanyi bersama2, tp mcm ada yg kureng laa..ramli dulu takyah turun pentas pun, but still he could captured the attention..

pastu plak td bile dah abes nyanyi, terus je g blkg pentas n tak muncul2 dah..balik terus kot..tak nampak byg pun..tade pun sesi nak bergamba ke ape..unlike masa ramli dulu, siap buleh amik signature, borak2, amik gamba sampai nak muntah..

hmm lain org lain cara, ye tak..
tp yg pasti mmg kali ni punye dinner tak se-gah temanye, 'Dinner with stars!'..
perancangan dr awal pun dah bg petunjuk yg dinner ni tadela best mana..mana taknye:
1) tak inform pasal dinner lebih awal..we've got informed just 2 weeks before the dinner..mmg tak sempatla nak tempah baju ke ape kan..kalau last time, 2bulan sebelum tu dah kecoh!
2) no tentative program..cuma diberitahu, be there 7pm sharp!
3) ha gile kan..7pm..kunun2 ada red carpet session..sure korang ckp, tak sbyg maghrib ke? hmm ayat yang sama la gak aku tanye..aihh..Tuhan je tau..

so sbb2 itu gakla yang buatkan aku kurang excited..
aku tak ready ape2 sangat pun..so aku pakai je la baju yang ada kat dlm wardrobe kat umah tu..hmm which yang aku dah penah pakai pun..shhh! heheh...like i said, takyah berhabis..huhuhu..first, mmg tade idea nak dress up baju ape..second, sbb tade masa pun nak survey2 baju..since aku dah penat ulang alik rawang-subang, aku tade masa nak singgah memana dah lps office hour..bile weekend pun aku tade perasaan nak shopping..so i end up wearing a very simple outfit :)



oh ye, lupe plak..aku sempat beli tudung je ngan beg dinner..kire kalau org tanye, part mana yang buatkan aku star, aku ckp, tudung aku je yang star..kehkehkeh..bling2 enuf la kan to be a star.. :p

pastu kali ni aku tak dapat lucky draw cam last dinner.. huhuhu..sedih..hadiah sampai 210, tp buleh tade satu pun yang kene..hmmph..but then, still dapat lucky table..hadiahnye, aku nak bgtau pun sedih..hahaha..tupperware yang buleh masuk microwave tu ;p ok la tu kan..drpd tade..hehehe..

gamba2 dah diupload into picasaweb.. see: dinner with stars

No comments: