Friday, July 13, 2007

be prepared!

845am..im in the office..
hmm..i should be on leave today..and yet, decided to come to work..
sbb?
1) cuti aku tak di approve lg.. (tp boleh je nak cuti selambe, sbb aku dah apply lame..)
2) sbb ada lagi sikiiit je keje pending.. (boleh je aku nak buat tatau..bia si BH tu cuak sket, aku me'mending'kan lagi keje2 dia yang sedia ada pending tuu..tp aku tak sampai ati plak..)

so here i am..kol 830am dah terpacak depan pc nih..

well, aku bukannye nak cuti sangat pun..
tp sbb ptg ni lepas asar, cousin aku nak nikah..dan dia beriye soh aku cuti...

bile pikir2 balik, i decided to dtg keje 'halfday'..
walaupun term tu tak penah wujud pun dlm company aku nih..
tp biasalaaa..time nih laa nak tumbuk tanduk..muahahaha!

ye laa, bukan aku tak apply..lame dah..tp tak bg..
tu kire aku dah cukup baik laa tu kan, tak cuti bute2 gitu je..pastu buat tatau..buat bodo je..pastu tak lame lps tu, aku kene buang keje..hihihi..
sbb tu laa aku gigih gak datang pagi nih.. :p

skrg kol 1230pm..aku dah ready nak balik nih..
lama betul aku mengarang..hahaha..mana taknye, kene cover2..
dengan si BH lalu lalang..pastu dgn nak siapkan keje2 pending tu lg..
skrg sume dah setel, aku nak balik dah..

ptg nih sure tinge aku berdesing lagi..kali ni bukan sbb sindiran2 si BH.. tp berdesing ngan soklan2 cepu emas..arrghhh..
lagi pulak, cousin aku ni lebih mude dr aku..hmm..mmg sah kene laa nih...tidak syak lagi!
be prepared! be prepared! kehkehkeh...

No comments: