Saturday, July 28, 2007

working on saturday? duhhh..

arini sabtu.
patutnye aku tak keje.
tp cemana aku leh ada kat opis nih?
haihhh..

arini sabtu.
otak aku yang mmg sedia helpless nih mmg dah set utk cuti..
sbb tu malasnyeh aku nak bangun pg td..
tp sbb keje, aku gagahkan gak la..
bak kata ijoy "cari rejeki.."
hmm penat mencari rejeki ni rupenye..heheh..

arini sabtu.
aku kene keje sampai petang ke nih?
caki msg td, kalau g lepak midvalley, roger2 dia..
kalau buleh ki, mmg aku dah g dah..
otak aku takleh nak bkeje time cuti2 nih..
kefokusan terhadap keje2 nih adalah di bawah tahap minimal..
cemana nak keje..cemana?

arini sabtu.
smlm jumaat.
g tgk Simpsons: The Movie ngan adik2 aku kat KLCC..show 1120pm..
that movie was hilarious..but then, i managed to have a nap seketike!
apekah tanda2 itu? nampak sangat aku kepenatan..
and aku dah set mind, rehat & lepak di rumah..
tp aku kene dtg keje..sbb tu aku rasa tahap kemalasan aku berganda..
mind setting..mind setting..tu la the power of mind..
kontrol satu badan..errghhh!
bile otak kate rehat, kene rehat..
bile tetibe soh keje, haaa..ni laa jadinye...

arini sabtu.
aku nak cuti lah!!!
bile leh balik umah nih??

No comments: