Monday, July 16, 2007

Perhentian..and damaged brain?

hehehe..aku dah dapat gamba dr member2 yang g perhentian..yang lelain tu 2minggu lps dah dapat..tp yang baru dapat nih ialah the-most-wanted-pictures-from-not-so-very-talented-photographer..muahahahha...sorry zali..hiks..

hmm dlm byk2 gamba yang zali amik, aku rasa ada a few je laa yang aku rasa buleh pegi jauh..kehkehkeh..
..tgh tgu bot snorkeling..
this is the boat..dgn bot ni la kitorang ke mane2..dgn tade covernyeh..mana tak itam!
snorkeling time!

ni dah penat berenang..lepak jap atas batu..

..kat ABC Guest House..tgh tgu nak snorkeling gak..lps unload barang kat situ..

sebenarnye byk lg gamba yang lelawa..bukan nih je..hahahaha..kamera mahal, takkanlaa gamba tak lawa kan.. :p tp sbb lps loading byk kali, asyik tak lepas je..punye penat aku tunggu, last2 page cannot be displayed..hishh..ilang terus rasa nak update pasal perhentian..so korang tgu je laa aku update kat picasa nti..

tapi dlm byk2 gamba yang zali amik, the most promising picture goes to..

hehehe..aku tatau nape..tp aku ske gile gamba ni..mungkin sbb tu gamba aku.. (muahahaha) dan mungkin sbb aku nampak ada seni di sebalik gamba tuu..hehehe..adakah nmpk mcm Burma Oyunchimeg? Jay kata bile aku pakai topi tu rupe aku dah mcm sekupu Altantuya tu! hahahhaa..haa cube korang tgk compare sendiri..

sama ke?

ada rupe ke?? walaupun mate ku tak brape nak beso, aku rase tade rupe langsung jay! yang same hanyelaa topi..tu pun lain kaler...hahahaha..

sebenarnye kan...dah seminggu aku try nak update cite perhentian ni..dr hari isnin aritu lagi..lps dapat je copy cd dr chucky..tapi tah pesal aku takleh nak update2..tade idea pun ye..tak lepas loading pun iye..kunun2 laa nak update seblom org lain update dulu...hahahaha..tu laa niat jahat lagi...siang2 dah terbalas...hahahaha...so ia telah menyebabkan ke'delay'an berlaku...sehingga laa arinih..

sejak 2-3 minggu nih, otak aku tak brape nak ok sangat..has my brain damaged already? aiyak! aku rasa kalau ikut ke'injure'an yang terjadi bebaru nih, patutnye efek kat perut laa kan..jauh tuuu dr otak...haihh...tahlaa..ke sbb keje2 BH yang menimbun nih?? errghhh...sume menyumbangkan toksik kat pale aku nih kot..tolonglaaa...aku nak pakai lame otak nih....

9 comments:

Anonymous said...

iera.. mule2 aku stuju ngan jay.. dh nk same dh ko ngan sekupu altantuya tu.. tp bile perati btul2.. hari2 lak ko dok beradap BH, sbnrnye ko dh nk same ngan BH..

:: iera :: said...

huh? ape? sama ngan BH? ohh no!! thats scawyyyy!! hahahaha..kalau camtu, aku laagiii rela disamakan dgn burma..ouuuch!

Anonymous said...

hohoho..pic yg ko ske tuh..was taken by me...aku..Sham the great photographer(sbb tade org puji hasil seni aku..maka aku dgn bangganyer puji diri sendiri..muehehehe).Actually time nie aku ngan zali baru tau kamera nih bole amik multiple shot with one klik...bakat terpendam nie :P

Anonymous said...

bebeh..mark my word!
ko mmg supe burmaaaa wa tk tipoo.
antare persamaannye :
topi : tu suda tentuuu
mate :walopon mate ko busa skett tp tetap same gak..
sunnies : nape ko posted gambo die yg tk pake spek?kalo tk mmg sijibikk.
name : name ko ira, name die burmaa..
see..ade munyik aaaa kt blakang.
tmpt tinggal : ko tinggal mesia di lak dr mongoliaaa..ade munyik aa lagik.
hihihihi...ada butul?

:: iera :: said...

sham: oo ye ke..so with that, mmg terbukti laaa..zali tidaklaa sebagus mane...muahahahaha!

jay: hahahaha...lainnnnnnn....mana butul..talak sama, talak selupa wooo..

Anonymous said...

burma tu dulu dok rawang :p

Anonymous said...

kekekee..aku mmg stuju is.

chucky said...

burma + iera+ altantuya = kazen

Anonymous said...

pesal boat korang mcm pelarian punye boat? wakakakak....
kesimpulannye...semua yg naik boat tu pelarian burma!!

-sekongkol-