Monday, June 25, 2007

bermalam di spital..

arini abah masuk spital..
sbb..sbb...hmmm...
it has something to do with his tulang belakang punggung belah kanan..hehehe
aku pun tak paham sangat sebenarnye..
abah ada terangkan aritu..tp term2 spital nih aku tak brape nak paham..hahahaha..
so bile dia tgk aku cam terkebil2 je nak paham, terus selambe dia kata..'alignment lari..' hahahahhaa..gelak besar aku..ingat alignment kete ke hape...hahahaha..

tp mmg nmpk dia agak suffer la sket kebelakangan ni..
bile nk bangun dr duduk, or nak bgn dr baring..
berkerut2 dahi dia tahan saket..(hmm..sian abah..)
tu yang nak nak kene operate sket..bagi betul..
bak kata dia 'nak bagi alignment tu lurus..' kehkehkeh..
suke tau wat lawak selambe dia..
tanak bg aku risau laa tu..
hmm..abah..abah..

ikut kata dia, arini lom operate lg..tp kene admitted dulu..
doktor nak monitor..esok baru masuk operation theatre..
so mlm nih ajim ngan emi jaga dia..(ajim terus amik EL..emi mmg tgh cuti..)
esok baru turn aku ngan mama..
jiji je tade..sbb skolah..huhuhu
(tgk bah, sume sayang abah tau..hihihi)

to abah, kuat2kan semangat ye..
kitorang doakan abah sihat & pulih cam biase..
dan sentiasa dlm lindungan-Nya..amiin..

2 comments:

Anonymous said...

sabar ye iera.. insyaAllah xde pape tu.. my husband pun ade alignment lari skit.. huhu.. tp dlm term kedoktoran dipanggil slip disc.. cume member ni takut benau nk kene operate tulang blakang tu.. xgi servis lg ni.. ehh.. mcm nk tulis blog lak aku ni.. hahahaha

:: iera :: said...

hahaha..takpe ismawati yang bukan nama sebenar :p nak comment jd blog pun takpe..hehehe..

oo slip disc ye namanyeh? huhuhu..
nti aku check balik ngan ayah aku.. :D pastu dapat feedback, aku inform ko..supaye hubby ko tak takut g servis tulang belakang dia plak..hehehe