Thursday, June 28, 2007

Perhentian..tunggu..aku datang!

ptg smlm chat ngan ann..
we were talking bout the backstabber thingy..(heheh..mmg feveret topic sejak akhir2 ni..)
suddenly tah cemana, cite pasal tikam..terkeluar plak pasal 'tikam2'..hahahaha..
terus dedua tuka topik jd topik tikam2 plak.. :D
pastu ann soh aku cite pasal tikam2 dlm blog..aku kata later2 laa...kalau aku tak bz..
pastu dia smash aku 'aku tak soh la ko buat skrg..lurus bendul laa ko nih...' (muahahahahhaa..)
pastu dgn gigihnye aku tepis 'memang la kene lurus..kalau bengkok, susahlaa aku nak snorkeling..' (kehkehkeh..)

haa..speaking of snorkeling..teringat pasal cite nak g pulau nih..
aku nak share ngan korang sbb bende nih sangkut-paut ngan kesalahfahaman yang menyebabkan aku gelak bile ingat balik..ekekeke..
cenggini citenye..
kitorang (ann ngan aku) mmg plan nak g pulau..
tp destinasi kami berbeza..aku g Perhentian, makcik tu plak g Lang Tengah..
bile tanye dia, dia kata ujung bulan..so i said..'ooo..sama laaa..'
then beriye laa kitorang plan nak meet up kat jetty nanti..plan itu ini..
tp belum sempat pape, rupenye found out jetty kitorang tak sama..
aku nye will be kat kuala besut..dia plak kat merang..hahahaha..
so mmg takkan jumpa la kan..penat jek plan gitu gini...

pastu nak jd cite gak, chat punye chat, jumpe lg new findings!
we will not be going on the same day pon!! hahahahaha...
aku btolak mlm nih...sampai esok pagi..
si ann tu plak, btolak mlm sok..sampai sabtu pagi..
muahahahaha..

tu laa nampak sangat excited nak bcuti..tak tanye pun exact date memasing...
suke jump into conclusion..kehkehkeh..
ye laa cube bygkan, let say laa kitorang gune jetty yang same..
haaa tak ke haru..aku tunggu dia..dia tunggu aku..
hahahahahaa..gile!

to ann, aku pegi dulu ye..(ko bace dgn bygkan betape riaknye aku..muahahahaha)
by the time ko sampai lang tengah, aku dah tanned! (aku riak lg..tanned tu..tanak sebut itam..kehkehkeh)

to korang plak, nti aku update cite pasal Perhentian..
tak saba nyeh..malam nii...yeaayyy!!!

2 comments:

Anonymous said...

ko nyeh cite tikam ni,tak sampai la maksud dia.hahaha..aku suh citer,kecik2 ko menang tikam,ko dpt apa?aku dapat kaset.pastu,kita selalu main tikam sebelum pegi sekolah agama.

apa la ko ni iera!ko ingat ko pegi perhentian awal sehari ko bleh eksen???:P

porahhhhh..(ayat org jelesssssssssssssss)..uwaaaaaaaaaa..nk pegi jugakkkkkkkkkkkkkk...esok lambat lagik!!!

:: iera :: said...

muahahahahhaa..aku tauuu...aku lom sempat nak cite pasal tikam2...sbb aku dah excited nak g pulau...hahaha..

takpe ann, later2 laa aku cite pasal tu ye..aku pon ingat2 lupe ape yang paling best penah aku tikam...kehkehkeh..