Sunday, June 17, 2007

pulangkan kasut futsalku! :'(

uwarrrghhhhh!!!! aku sangat marah..
marah sgt dgn kecuaian aku sendiri..
aarrrghhhh!!! aku tertinggal kasut futsal arini!!
aku pakai tak sampai setahun pun lg..
dah ilang dah..errghhh!! marahnye!!

arini main kat sports planet subang grand..
lps main td, aku terus tanggal kasut..pakai selipa je..
sementara tgu yang lelain abes main..
then aku terus g salin baju...
by the time aku kua dr toilet, pitch pun dah digantikan ngan a bunch of budak2 kecik..
yang lelain dah lepak kat meja2 tepi pitch tu..
aku ada gak tertinjau2 kat bench2 tepi pitch tu..
mmg rasa cam ada benda tinggal..
tp since sume org pun kata "dah tade ape dah.." so aku pun dgn yakinnye, bgerak ke keta, amik telekung, letak shoe bag aku yang berisi baju kotor tu..(sbb shoe bag tu nampak penuhkan, so aku mcm konfiden je kasut aku dah masukkan dlm tuu..)
pastu selambe gerak g darussalam, lps abes sbyg asar..

bile sampai je umah..aku bwk turun segala mak nenek barang2 aku dr boot keta..
then baru aku pasan! dlm shoe bag aku ada baju jek! mana kasut aku??
arrghhhh...sah tinggal laa ni...masa tu nak menjerit je rasa!
terus aku call an, mintak no subang grand..
bile call subang grand, and dorang g check..
dorang kata, tak jumpa ape2! haihhh...rasa gugur jantung gue sebentar!
tp dorang ckp, kalau terjumpe nti, they will let me know..
tp aku rasa tade harapan la tu..sah2 dah kene kidnap ngan sape2..
uwaaa..pulangkan la weh..yang korang nak amik kasut tu buat ape :((

aku rasa sure budak2 yang main lps kitorang tu teramek kot..
sbb saiz kaki aku pun muat dorang pakai..
kasut tu tade la mahal pun..tp sbb aku sangat selesa main ngan kasut tu..
baru lg tu..aku rasa baru 6bulan jek aku pakai..
lainla kalau dah 6tahun kan, sure aku tak kesah dah..huhuhu..
eiii..careless nye!!!

hmm next week kalau ada futsal lg, terpakse la pakai kasut lama aku dulu..
nak beli baru, bajet dah lari..sbb nak save duit utk g perhentian ujung bulan nanti..
kene tgu claim masuk la nampaknye kalau nak beli kasut lain pun..
uwaaa..kasut futsal aku.. :'(

2 comments:

chucky said...

erks,
beb,aku pon rase sedih gak,sbb bile ko pakai kasut tu ko mmg mampu menyepak bola ngan menyepak kaki aku skali,
fel sori 4 ur lost bangatt
aku doakan ko betemu jodoh ngan kasut yang seswaiiiii

:: iera :: said...

thx bebeh!
i really need that doa tho..uhuk uhuk..sedeynyee...