Tuesday, June 26, 2007

ketidakpuasan perasaan sungguh!

hmmmphh!!!
received an email today..
email pasal gaji aku masuk lewat..
hmm patut dapat arini..tp tak masuk!!
sbbnye?? ada sket conflict..

aihhhh...dulu2 tade pulak nak conflict2..
time2 aku nak g perhentian ni laaaa, nak jadi sume..
gaji lambat laa..ape laa..
dahlaa cimb mmg slalu masuk sehari lmbt dr maybank..
tmbh plak lg ada isu nihh...hangen laa jap...
sib baik laa dia kata paling lmbt, dapat esok..hehehehe..

kalau korang tak caye, ni aku tunjuk email dia..
aku rasa korang tak nampak sangat kot..aku lom xplore lagi laa cemana nak kasik zoom..hihi..
takpe ah..korang buat2laa nampak...aku nak tunjukkan bukti jek..hahahaha..

aku bukan ape..
sbb gaji kali nih mmg aku tgu2..
nak pakai g perhentian la katekan..huhuhu..
so bile lari sket dr plan, keluarlaa segale ketidakpuasan perasaan tuu..
slalunye opismates aku jek yang kene dgr segale bebelan aku.. (hahahaha sian korang..)
skrg ni aku rasa, aku nak letak sume..ape je rasa yang terbuku kat dlm nih..
suke, duke, happy, moody..ape saje laa..
bia nanti one day, aku baca balik mende2 nih, aku leh gelakkan diri aku sendiri..muahahahaha..
ape gune buat blog kan?? :p

aihhh lambatnyeh minggu nih bjalan...
cemana nih?? otak aku dah sampai sanaaa..
jasad aku jek yang ada depan pc nih...kehkehkeh...
bile khamis nak tibe??

No comments: