Tuesday, August 14, 2007

abah, be strong!

tgh aku dok terhegeh2 menampal resit2 utk buat claim td..
aku dpt msg dr abah..
'Abah baru sahaja dimaklumkan bahawa pembedahan kecil 'exploration' akan dibuat jam 8 malam nanti memandangkan jadual ketat operation theatre esok hari. Doakan agar segalanya berjalan dengan lancar. Amin'

tetibe aku rasa berdebar..rasa tak tenteram..
aku tau this is for his own good..
tp still..tah nape aku rasa cuak & risau gile..
eventhough mende tu is a minor operation jek, tp tahlaa..
aku tatau nak pk ape dah..dahla mama tgh tade nih.. :(
hopefully he'll be fine.. (he'll be fine ira...he'll be fine..)
abah, be strong ok..

korang, doakan abah aku selamat menjalani pembedahan nih ye..
thanks guys :/

8 comments:

Anonymous said...

:(...take good care of him bebeh...aku doakan abah ko selamat operate dan boleh balik umah.dok spital pun korang rembat makanan dia jugak,keneeeeee beli nugget mcd..:P

take care babe!!!

:: iera :: said...

dok spital mmg kitorang yang gemok, abeskan foods dia..hahahaha..

thx babe for the thoughts! really appreciate them tho.. :)

Anonymous said...

Insya-Allah... ur father akan cepat sembuh.. byk2 la bawak bersabar..:)

@tune® said...

saba ek laling...i'm sure he'll be good....u do take care tuh

helomynameisjaye said...

babe, aku doakan tade pape jugak.
insyaallah.. :)

Ijoy said...

Jgn risau. Kan dah ok. Lepas ni bule kite ajak die gi main bowling lagi

:: iera :: said...

alhamdulillah hes getting better..
thanks guys for all the prayers..sayang korang! :)

suya said...

dun weri bebeh..he'll be fine...kite doa sesame ehh....