Friday, August 24, 2007

hes home.. :)

aku nak update blog aku..tp aku tade masa..
mcm² aku nak cite..tp kadang² terbantut masa nak mengarang..
adakale gak, rasa cam.."hmm..perlu ke nak blog mende tu?"
(eh chop! since when aku kesah mende tu perlu diblog ke tak?
hmm..slalu tu kan aku main bedal cite je sume..hihihi..)

ok aku nak cite pasal ape eh..
haaa...
abah dah kua spital dah..yeay yeay!
setelah 17 ari dok melepek kat bilik tu..
dia tak tahan sangat dah nak kua..mintak discharge awal..
lgpun skrg nih dia tggl nak buat fisio je lg..yang lelain ok sume dah..

so smlm aku ngan emi dtg siap²kan ape yang patut..
before that abah mintak aku belikan gift utk bg kat doc & his nurses..
tande appreciation..
dia soh belikan bunge/buah..tp mama sajes beli cokelat je..
aku pun rasa cokelat is the best gift..so aku pun bgegas le ke klsentral..
cari cokelat ngan kad ape bagai..pastu stret g spital..

aku harap ni kali terakhir laa abah jadi penghuni bosan spital tu..
bukan kitorang tak sanggup nak jage abah..
tp sian tgk dia kene cucuk sana sini..pastu dok melangut je atas katil..
balik² gerak g toilet..pastu dok atas katil balik..
takpun, sbyg atas kusi..tgk tv..then baring balik..
pehhh bosan sungguh! kalau aku, paling lame pun 2 ari je laa aku tahan..
pastu sure aku ngamuk nak balik..ekekeke...

to korang.. yang either doakan abah aku, or yang dtg melawat..maseh byk² ye..
Tuhan je yang tau how thankful i am to have u guys.. :)
sayangggg koranggg..muuuaahhh!

2 comments:

Anonymous said...

iera,sorok seme mesin potong rumput tuh...kang senyap2 masa korang keje,dia g potong rumput...hehehe

:: iera :: said...

hihihi..tu laa kan..
akanku sorok segale tools yang dia slalu gune..
bia dia mati kutu tatau nak buat ape..muehehehe..