Monday, August 13, 2007

aku mau..

aku ske lagu ni..
tatau laa dah lame kua ke hape..tp aku mmg ske laa bile first time dgr aritu..
pastu dr smlm aku cari kat youtube..kot2laa jumpe video klip dia ke hape..
aku taip 'Aku Mahu - Once'..result return zero..
pastu aku try cari lg baru tadi ni..aku masukkan 'Aku Mau - Once' baru laa jumpe..
muahahaha..aku salah tajuk lagu rupenye..padanlaa tak jumpe2...

but then kan..2 result je ada..
satu tu video klip perasan sendiri..lps tgk tu..
hmm..i was like.."takpelaaaaa"..
tah video klip gambo sape tah..mcm slide show pun ada..
so definitely tanaklaa aku paste yang tuu..

so aku try laa tgk yang satu lg..
hahaha..ni bukan video klip nih..ni dah mcm belaja menyanyi okkk..
bapak besaaa lirik dia..penuh screen ngan lirik jek..tade background tade ape..huhuhu..
tp sbb nak gak post lagu nih, dan yang tu je left to be taken..
so aku amik laa gak..
lgpun senang kan..takyah korang cari2 lirik..
sume ada...besaaaa2 lagi...
orang2 blkg korang pun leh nampak..
buleh karaoke sesame...hahahahaa

so layan je la ye...
Aku Mau - Once

p/s: nti kalau aku dapat cari yang lebih decent sket, aku tuko laa ye..huhuhu

3 comments:

Anonymous said...

aku suka juge!!!

Anonymous said...

klo de mp3 bgtau eh?...=)
btau kat anarjuna_78@hotmail.com

:: iera :: said...

anarjuna: i've sent it to ur email as requested..enjoy! :)