Monday, August 06, 2007

blog sape nih?

erghhh!!
this wik blog aku mmg pasal badak je laa...
penuh cite pasal dia je..
asal cite pasal badak je, mesti cite pasal aku hangen..
asal aku jadik hangen je, mesti sebab badak..heiiihhh..
tak reda2 lagi hangen aku..sampai bile nak hangen je nih???

aku ingat this wik i'll be ok dah..
sbb supposely arinih badak yang handle testing tu..and aku patutnye assist dia je..
tapi....dia mc lagi arinih!! ~sighhh...

dah laa smlm aku letih gile sbb kenduri tu..
aku dah cadang2 dah, kalau aku tak larat, aku nak EL je..
tp sbb aku rasa kesian tgk dia handle sorang2, aku gagahkan gak g keje arinih walaupun pg td sampai aku dah terlajak tdo... langsung lmbt sampai opis..
(selingan: dahla kunci keta aku ilang pg td..maybe tersalah letak kot masa kenduri smlm..
sib baik ketanye masih ada..huhuhu..
hampir dah nak pakai keta adik aku g keje td..
sib baik jumpe kunci keta spare yang lame tak pakai sbb remote dia dah putus..)

kesan drpd 'berbaik ati' sangat tu laa gak, aku balik yang kene..
masa dah on the way to work pg td, dpt call dr aizam..memula pk gak, nak pick up ke tanak..hihihi..
aku ingat dia cari aku sbb aku datang lambat laa..
rupe2nye...

aizam: "ira..arinih ko handle lg uat tu.."
aku: "hah? apsal? alin mana?"
aizam: "alin mc lagi.." (masa nih mmg aku nak pusing balik umah dah..)
aku: "ermm.."
aizam: "nti ko ngan sudhish handle ye..aku pun cuti nih.." (damn!! boleh plak dia bercuti!!)

terus memuncak2 rasa hangen aku..sorang mc, sorang lg sedap2 dia je cuti..
pastu yang busuk2 sume tinggal kat kitorang..
senang sungguh laa jadik boss nih kan..
ape2hal, bg je kat kuli2 soh tanggung sendiri..
beruntungnyeh rasa keje under dorang!!!

after kejadian arinih, mmg confirm sok aku cuti..
BH ada ke..tade ke..aku tak kesah dah..
ko handle sorang ke bedua ke..aku tak pedulik dah..
even aku larat g keje sok pun, aku tetap tanak dtg gak..
bebudak opis aku kate 'eleh ira..ckp je lebih..nti ko datang opis gak..percayelaa..banyak kali dah aku dgr ko nak buat jahat..tp end up, ko tak buat gak..'
(weh..tade sape ke percaye aku leh buat jahat??)

hmm tidak utk kali nih..
betul korang..aku cakap betul nih..
aku akan buktikan..kali nih mmg aku akan protes..mmg aku akan kotakan kate2 aku..
aku je yang penat2 pikir pasal dorang..
penat2 kesiankan dorang..
tp last2 aku gak yang terime musibahnye..
last2 aku gak yang merana, hampa dan kecewa...
eiii letih laa!!!

ok cukup marah2 utk arinih..
later kalau angin tsunami bertiup lg, sure akanku blog lagi pasal dia..
ehh..ni blog aku ke blog dia nih??? errghh!!

9 comments:

chucky said...

leh caye ke cakap ko ni iera????
kalu ko x dtg keje esok roger aku ye,hihihihihihihi

Anonymous said...

anger leads to hate...hate leads to suffering...think about it..

Anonymous said...

sambungan sham...

suffering leads to stress...stress leads to eating...eating leads to more eating...more eating leads to getting bigger...getting bigger leads to ......"jadi adik kepada hyppo!!!"...wakakakkak

-sekongkol-

:: iera :: said...

chucky: pecaye laa..kerana ianya benar..ekeke..

sham: yep definitely..mmg tgh suffer laa nih.. :(

:: iera :: said...

iwan sekongkol: hahahaha..tanak laa sampai jd camtuu..uish! sangat ngeri...

Anonymous said...

beb...rather than complaining..y not find solution for it...suffer u will no more...oh yea..memang teramat betul kater² iwan tuh..muke ko pun dah makin bulat aku nengok..sket je lagi bole jadi kembar BH..ngeh ngeh ngeh

:: iera :: said...

sham: ekekeke..tu laa..tp muke je semakin bulat nih..cane? hihihi..

Ijoy said...

hehehe, sori ye caki, die fully occupied esok. Muahaha. Uishhh, ni kasik habe ni

Anonymous said...

ade solution ke perangai mcm badak tu? hihihihi..
aku dh tau punce ketembaman ko (sile refer komen sekongkol).. iera.. mai USJ la.. aku blanjer mkn mee bandung!