Thursday, September 11, 2008

presenting...a new me.. :D

haa bising soh aku update kan?
amik ni..satu webpage aku overhaul..hahahhaa..

ni kire 3rd time laa aku tuka skin blog aku ni sejak aku berkecimpung dlm alam blog nih..
1st dulu, masa memula aku start, aku pakai yang sedia ada je..
masa tu page aku bodoh² je..sume pakai yang basic..
sbb memula kunun utk tatapan sendiri je..
aku ingat lg, kaler dia kaler coklat oren²..
aku rasa caki je yang sempat komen satu dua..hahaha..

yang 2nd tu yang sblom ni laa..
yang kaler ijau lumut tu..
masa tu sbb terniat nak betul² "appear"..
kire mcm nak exposekan blog tu laa..
kalau term projek, kire nak go live laa..ekekekek..
masa tu, baru laa tmbh tu tmbh ni secukup rasa..
atleast tade laa nmpk bodoh sangat kalau bandingkan ngan blog² canggih manggih yang sedia ada..heheh..

pastu dah quite a while..
rasa bosan lak tgk skin yang sama..
agak lama gak sbenarnye berhajat nak tuka skin ni..
browse situ sini nak cari skin yang betul² berkenan..
ada yang betul² aku minat, hmm ada error laa plak bile nak tuka..
aku mls nak cari mana silap code dia..
so terpaksalaa cari alternatif skin lain..
cari punye cari..
tadaaaaa....
ini laa hasilnye.. :)

tp agak leceh gak laa rupenye nak tuka skin ni..
aku ingatkan bile tuka skin tu, dia akan copykan segala gadgets yang dah sedia ada kat page lama tu..
rupenye tak..
almaklumlaa..sblm ni senang je nak tuka..
sbb gadgets² tu lom wujud lg..
yelaa kan page bodoh je..tuka skin is like a zapp!!
pastu dr source yang sama lak tu..tade byk masalahlaa..

tp ni nak tuka dgn segala mak nenek gadgets yang ada..
remeh!
lg plak skin dr lain source..
so nak tak nak, kene copy satu persatu..haihhh..
nmpknye pasni, lama lagi laa nak tuka skin..ngehngehngeh..

ni lom update sepenuhnye..
ntilaa aku tmbh perasa lain..
kalau rajin.. :P

6 comments:

@tune® said...

cantex!!kalau xapdet setawon pon tape...selera sket aku negok nyeh!!!

:: iera :: said...

hikhik..ok a camtu..
aku tak yah apdet langsung..aku tuka skin je setiap tahun..hahahhaa

suya said...

cantek sekin baru awak saye suke...sgt retro...

helomynameisjaye said...

wahhh bebeh.aku pon suke laaa!ala2 cam iklan pempuan2 sunsilk.cam shadow2 gitu.noooicee!

:: iera :: said...

hihihi maseh2..
mari retro bersama pempuan sunsilk! hikhik..

chucky said...

tggu la kulit aku lak,
kene tukor tajuk laa,x helpless dah ni