Tuesday, February 26, 2008

poisonously cute? :P

last sunday..
g OU..(again! :D)
tgk Vantage Point pulak..
yg tak berape nak best..
it was about revealing the killer by repeating the scene from different angle, different point..
letih tgk mamat tu kene tembak..
dan tah bape kali nak meletup daaaa...

pastu g jln²..
tgk ada reptiles exhibition..
masuklaa tgk..
adult: rm8
children: rm5

mcm² ada..
ular.. (ada kecik, ada beso)
spiders/tarantula.. (a big one ok!)
biawak..
buaya.. (anak buaya je laa..tak beso pun..)
cicak.. (cicak ni pun berkaler..tp aku tak sanggup nak amik gambo dia byk²..)
iguana.. (agak beso laa gak..)

tp aku pelik..
kate reptiles..
tapiii..
terselit jugak musang, monyet & beruk..
serta tupai dan cipan..hahahahha..
tp version yang kiut laaa..

tp mmg kagum laa tgk ulo² tu..
kaler wane wani!!
mcm batik ada..
mcm dam ada..
mcm lollipop pun ada! (bile dia bergelung laa..hehe..)

ada one time, aku tgh zoom nak snap gambo ulo tu..
tetibe..
ulo tu bergerak!
aku tersentap!!
tau ape jadi seterusnya??? heh..
terus jatuh terpelanting hp itu ke bawah cage ulo² tu!!
hahahahhaha..
terkejut punye pasal..
sibbaik tak masuk dlm cage ulo tu..
hihihhi..clumsy me!

aku mmg alegik sket ngan mende² lembik² ni..
brani tgk dr jauh je laa..
cthnye cicak..
geli ah!!
sbb kulit lembik²!! lembap²!!
eeeiiiuuuuuuwwww!!! yarkyyyy yarkkyyy!!

tgk laa gambo ular kaler² tu..

cute kan? heheh (except for the cicak!)

6 comments:

ann said...

dah tau geli hang pegi jugak apsal?eeeeeeeeeeee..aku plak geli geleman siot...i mmg gelis ulars-ulars nih...

Ijoy said...

Pondan a Ann.

jay said...

eeeewwwwww..gua tk suke jugekkk..

:: iera :: said...

hihihi..aku mmg tak suke..
tp kaler2 dorang sangat menarek-lah..kehkehkeh..

mrs hafiidz said...

geli ek??bende lemik2?so dirty minded aku ade skang nie..heh..tak pe,aku da kawen ;p

:: iera :: said...

hahahhaa..nad!
aku cube nak mengelakkan penggunaan ayat tersebut..
tetapi..
tiada perkataan yg lebih sesuai..kehkehkeh..