Monday, February 04, 2008

shes sooooo PHD!

aku pening sangat arini..
dr smlm..
aku ingat tanak g opis..
tapiiiii sbb ada appraisal..
aku gagahkan jugak..

patutnye appraisal dlm sejam je..
tapi sbb bos-atas-bos ku itu mmg suke bercerite..
makanye, sessi tersebut melalut sampai 2 jam!!
aku dah panas punggung dah..
tapi tak abes² gak..

dahlaa aku pening²..nak kene soal siasat lg..
aku argue lebih² pun, dorang counter balik..
bile aku diam, bising plak kate aku "pendiam.."
haihhh...serba tak kene...

tapi lantaklaaa..
asalkan aku dah lepas..hehehe..legaaaa...

lps 2 jam, aku kua..
ada plak yang tak puas ati apsal aku lame sgt di appraised..
ko pesal kan..sukati aku laa nak appraised bape lame..
sebok kate aku saje dok lame² soh appraiser aku naikkan point..

helloooo..
aku tade laa sampai tahap camtu..
even if aku argue pun, its my right ape!

tp aku jawab je..
"masuk laa dulu nak tgk bape lame sorang² kene appraised..dia bukan takat appraised org je..dia pun nak get to know his ppl..nak borak²..nak cerite² lagi..just wait four ur turn laa ok.."

aku malas nak layan..
kalau aku layan, lg aku pening..
bile aku lagi pening kang, aku hangin...
so better laaa aku diam je..

bile the next person took 2 hours gak, haaaa sedap je laa aku sound.."
seee...kan aku kate mmg lame..bukannye dok begging for points.."

so kesimpulannye..
jgn cepat rase busuk ati kat orang..
tak elok..biarlaa org tu nak buat ape pun..
takyah laa nak sebok² hal org lain..
jage laa dulu hal sendiri...
tak semestinye ape yang ko buat tu je betul...
dengar laa gak opinion org lain...jgn tolak mentah²..
and jgn nak senang² assume itu ini....
no no no..tak baik okkeee..

PHD - thats reaaaallllyyyy not good, darling!

No comments: