Thursday, September 20, 2007

baik vs lagha?

ni aku dpt dr email..
title: New Astro Channel
sender: yusrita..
tatau laa betul ke tak..tp nak share jugak..
so kalau tak betul, korang tanye laa yus ye..hehehe..
takpun, abaikan aje.. :p


p/s: hmm ni kire entry "baik" ke.. entry "lagha"?? hihihi..
baik sbb ni knowledge sharing..lagha sbb ia hiburan??
korang decide laa.. heheh

** edited **
aiseh..lps aku published, mcm tak bape nak clear sgt pulak..
nak enlarge pun tak buleh..
takpe..nti kalau korang nak, just drop me ur email address..
aku email jelaa senang..huhuhu..

2 comments:

Anonymous said...

betullah wei...aku dah print tampal kat tepi tv tau..jenuh nak hafal channel tau..

:: iera :: said...

hahahah..mmg betul..payah gile nak tekan sampai 3digit..pastu salah channel..hahah..
last² aku gune up down button jek..hihihi..