Wednesday, September 12, 2007

Salam Ramadhan..

alhamdulillah..
Ramadhan dtg lagi..membawa 1001 keberkatan Ilahi.. :)

hmm..aku baru je balik dr sbyg terawikh nih..
yeay! aku suke!
sbb tahun nih aku dapat terawikh dr awal2..hihihi..
unlike 2tahun lps..awal2 aku dah surrender..
ehem..biasalaa pompuan kann..huhuhu..

aku rasa puasa tahun nih best..sbb:
1) aku dapat terawikh first day..
(haa..ni nak cite nih..td aku dah ready nak buat 20+3 rakaat..tp alih2 dorang buat 8+3 jek..hmm..dorang ni betul laa..bile aku nak buat byk, dorang provide sket lak..hakhakhak..)
2) aku dapat baca niat sebulan..
(2tahun lps tak dapat..awal2 bulan dah angkat bendera..ekeke..)
3) aku suke puasalaaa..(ye ke?? bukan aku suke makan ke?? muahaha..)
4) hanya aku yang tau..muehehe..

tp pun tak best gak..sbb again, raya ni maybe tak cukup korum..
kalau ajim dapat cuti, we'll be reunited..
dapatlaa rasa beraya bersame 'bangla' (seriyes, dia dah itam! hahahaha..)
tp kalau tak, raya berlima lagi laa.. :'(
takpela jim.. mcm yg ajim ckplaa "macamlaa tak biasa raya tanpa ajim.."
hmm sayu je denga..
(sbb dah biasalaaa, kitorang nak jadikan raye2 seterusnye nih luar biase.. :p)

ape2pun, sempena bulan baik nih..
aku berbesar ati nak ucapkan selamat menjalani ibadah puasa..
semoga segale amalan kite diberkati-Nya..
aku juge nak amik kesempatan nih, nak mintak ampun & maaf andai sepanjang kite berkawan ada yang terasa hati..aku hanyelaa insan marhaen..maafkan aku ye..

"Tiada kata seindah zikrullah..
Tiada ibadah seindah puasa..
Tiada hari seindah Jumaat..
Tiada bulan seindah Ramadhan.."

Salam Ramadhan penuh keberkatan.. :)

3 comments:

Anonymous said...

hanya aku yg tau tu,mcm tauuuuuuuuuuuuuuu je..hikhikhikhik...

:: iera :: said...

hahahahaha..kalau tau pun, buat² tatau leh tak? muahahaha..

helomynameisjaye said...

aku tatataatauuu...tauuuu jugeee..
ngehngehh..