Thursday, September 27, 2007

on happy mode.. :)

ada 2 perkare yang buat aku hepi arini.. :)

1) i've lost 2kilos!
hehehe..tu dalam 2weeks..
baguslaa puasa nih..mmg membantu sungguh laa..i likeeee!!!
kalau camnih, cerah laa peluang aku nak menang bet..hihihi..
tapiii..
come to think of it, termasuk arini aku tinggal lagi 9 hari sebelum sampai tarikh penentuan..
hmmm..sempat ke nak lost lagi 2 kilos nih? huhu..
(takpe ira..ada masa lagi..jgn cepat give-up! :p)

2) i've found my lost-fav-lipstick!
it was last week..
hahaha..disebabkan itu, aku tpakse g beli the same lipstick..
sbb dah suke kannn..(aku mmg camnih..kalau dah suke satu² tu..yang tu jelaa..heh)

bukan aku tak cari..penat dah..
dlm handbag..(kot² laa terselit mane²..)
dlm bilik pun dah..(kot² laa terpelosok dlm timbunan baju² aku..ekekeke..)
dlm keta..kat front seat..(kot² laa terjatuh masa aku kuakan wallet ke hape kan..)
pun tak jumpe² jugak..
last² putus harap, aku g beli lagi..

tup² pagi nih..
masa aku amik sun shade keta kat seat blkg..
aku nampak elok je lipstick tu terletak kat bwh seat tu!
tulaa..tak cari bebetul aritu..
cari seat dpn je..sbb tak terpikir plak boleh bergolek smpi blkg..kehkehkeh..
ape laa aku nih kann :p
takpelaa..nak wat cane..
now aku dah ada 2..
kalau tercicir lg, atleast aku ada backup...hiks..(padahal byk je lipstick lain lagi..hmmm)

esok pun aku akan hepi jugak..hehehe..
1) dah ari jumaat dah..tengahari leh g shopping memane..hihihi..
2) ada gathering bbuke ngan my teman² terulung dan teman² g perhentian aritu..
rase cam dah lame gile tak jumpe dorang nih..windunyeh kat kowang! hikhik..
(cant wait to see u guys!)

so hopefully rasa hepi aku arinih sampai laa ke petang..
tade laa mende² lain yang mengganggu di pertengahan jalan :)

4 comments:

helomynameisjaye said...

beli lipstick manyak2 wat backup kt sume tmpt ..muleh gitu?
lam kasot...lam henbag..lam laci..lam lemari...lam..???ehehehe

suya said...

saya cadangkan cik iewa buat liptik tu cam tam drive..jd takle ilang..ngehngehngeh leh gantung kat leher..hihi
kent wait 4 tumolo oso..yeahhhh

Hana said...

iera..nko pasti ke lipstik tu elok lagi? ntah2 dh basi ke..psl kene panas dlm kete. nnt pakai..jd bibir anita sarawak mcm mana?

:: iera :: said...

jay: hikhikhik..nti aku borong sume lipstick² tu..pastu aku tinggalkan satu kat setiap tmpt yang aku salu g..ngehngehngeh..

suya: wahh..bwilliant! buleh dicube..hihihi..

ana: dah na..aku dah pastikan..maseh elok..lom cair & lom basi lg..huhuhu..
hmm tp kalau jd kak nita pun ok pe..sexy uuu..hahaha..