Monday, November 26, 2007

back to the "kampung"..again..

aku kene blog mende nih kat umah..
sbb kat opis aku lom dpt connect to the internet..
org network, panggil2 lom datang gak nak configure kan..
kitorang dah try configure sendiri..tp tak lepas..
tah ape yang salah pun tatau..hmmphh!!
so sehari2 td aku dok clean up file2 dlm pc aku..
main game..
buat claim..
aiihhh..bosan!!

oh ye..atas tu cite sehari di ofis sendiri..
aku dah balik ke "kampung"..
ye..again..balik HQ..
kali nih tatau laa bape lame pulak...
sbb bilik yang kitorang gune kat sane, haruslah dikosongkan untuk kegunaan staff mereka..
makanye, kami yang menumpang nih terpaksalaa beredar.. (aku ske..ehehe..apsal tak halau dr dulu lg?? hihihi)

ada mcm2 cite aku nak blog..
tp asek laa tertangguh..
tgk laa kot2 di cubicle sendiri nih aku leh update dgn lebih byk entry.. (hahaha provided network dah ada laa..hihihihi..)

hopefully aman sket idup aku kat "tempat sendiri" nih..jauh dr gangguan user..
walaupun:
1) rege parking kat The Summit tu dah naik dgn sangat memberansangkan..
dulu per entry..singgit je sehari..
skang dah per hour..kalau taktau trick, sehari kene bayo sampai 8hengget..
chee sin!! lg mahal dr klsentral..

2) kene bangun awal sket dr biasa..
slalu 745am aku baru nak mandi..
skang 745am tu aku dah kua umah..
kalau tak, tak sampai laa kol 900am..huhuhu..
aihhhh..malasnye nak bangun awal!!!

3) so untuk bangun lebih awal, aku kene juge tdo awal..(hahhaha..boleh ke???)
susah nak ejas jadual tdo nih..huhuhu..

7 comments:

helomynameisjaye said...

psl sleep iteww mmg hard to ejas but i knoe u ken!!!
as for tmbg itewww...tidaklah daku tau pule gimana mau ejastingnye..
hakhak

Anonymous said...

tuka tajuk..back to MIDA,againnnn?????

Hana said...

ingat kan balik kg mane la td..hahahaha..
anyway aku plak mmg terlebih2 tido kat sini..hebat.
kul 10pm dh tido (ajaib ni kalo kat mesia).
xde mende nak buat..kedai tutup kul 6pm tuh...poyo...

Unknown said...

entry nie berbaur gembira ... tentu entry seterusnya berbaur sumpah seranah

@tune® said...

sleepppppp...sib baik aku ade mayak waktu tido...weh ra...xkn programmer xleh configure network senirik?baik berenti keje...keje jd petani moden....

:: iera :: said...

jay: tmbg itu ada tips n tricks nyeh! kalau tak, agak rabak jugaklaa poketku! huhuhu..

ann: uwaaaa..aku pun rasalaaa harus dituka tajuk nye "tak pulang².." haihhhh...

ana: hahahaha gile sangap naaaa!!! takpe..tdo byk, makan byk = ana gumuk!! hahahaha

atune: ehem..kitorang dah try..tp setting network belah sane macam²..tatau yg mane satu yg kitorang leh gune..almaklumlaa kami kan pendatang baru..ngengenge..

:: iera :: said...

hairil: aiyakk..cemana tau?? huhuhu