Thursday, November 29, 2007

follow the flow or gone with the wind?

refer to previous entry..
commented by hairil: "entry nie berbaur gembira ... tentu entry seterusnya berbaur sumpah seranah"
hahahaha..mcm tau² jek!

sbb?
like commented by ann, patutnye tuka tajuk previous entry tu: "back to MIDA,againnnn?????"
yep..bebeh!
aku dah kembali ke ofis user! hahahaha..
kali ni lg best..kene tumpang bilik training..
sbb pc aku kan dah selamat di set up di HQ ku itu..
haihhhhh..yang ni mmg mcm pendatang..
pendatang tanpe pc..huhuhu..
apelaa nasibku..

mmg memula aku rasa nak menyumpah..
tp..rasanye dah letih nak hamburkan sumpah seranah..
sbb things wont get any different anyhow..
hmm..aku dah tatau nak rasa ape..
maybe..
rasa lali?
rasa "lantaklaaaaa.."?
or rasa "ok, i know this will happen..again.."?
huhuhu..

takpelaa..
just go with the flow..kan??
sini best gak pe..
dekat ngan midvalley..klcc..jalan TAR..kehkehkeh..

since berita kate projek ni dah nak tutup, tetiap ari laa ada je org tanye..
"ko katne? kat M**A lg? kate dah abes.."
aku akan jawab: "bukan korang je ingat dah abes..aku dr dulu dengo kate nak abes dah.."
besides, aritu pun dah ada "Appreciation Lunch" kat menara KL..
ingatkan setel dah sume..
rupe²nye maseh ada yang keciciran..ngehngehngeh..
biasalaa..lg dah ujung² nih, lagi byk laa permintaan mereka..

so pasni, jgn tanye lagi ye, aku kat opis mane..
sbb aku would be travelling here and there..
until everything's closed..which i cant even tell when will it be exactly..
till then, let me finish up all the left-over tasks..
sama ada aku rela ataupun tak..huhuhu..

p/s: aku ada byk gamba entry-with-pics nak update..
tp hingga saat ini maseh lom dapat nak upload..sbb masih kekurangan alatan..
later i'll update sekali gus laa ye..heh..

7 comments:

Hana said...

for iera
'ku sangkakan panas hingga ke petang..rupanya hujan di tengahari...'
ekekeke....

:: iera :: said...

hahahahahaha..
hujan tu bukan hanye di tengahari na..
skrg tak kire masa dah..
kdg2 pg..kdg2 maghrib..
kdg2 ujan panas..kdg2 gerimis..
kdg2 ribut petir..kdg2 banjir beso wooo..
lame2 aku pun leh lesap..ngehngehngeh..

crookert said...

takpe ra,aku sanggup tgu walau seribu tahun lagi.cewahhhhhhhhhhh...aku dh stat makan lunch ni,utk ko nih ra!!!haha..(so sementara ko takde aku g gym balik la ye...)

:: iera :: said...

wahhh ann..terharunye saye!! hihihi..
wokeh, sementare nih g laa gym dulu..nti aku dah kat sane, aku tak benarkan ko g gym masa lunch lg..
do u read me, cik ann??muahahahaha..

crookert said...

copy that!roger and out!!

Anonymous said...

bestnya ada appreciation lunch kat menara kl lagik....camni aku nak drag gak lah projek..katup bukak katup bukak sure nanti dpt gi appreciation lunch....

iera, blue hyppo tu dgr dah sibuk cari new project nak masuk

Anonymous said...

iera ..sebenarnyer aku agak rindu the whole "MIDA experience" la.. hehe .. but mungkin kau dah lama sangat dah kat sana kot... sabar eh..