Monday, November 05, 2007

back to routine! yeayy!

errghhh...
sengal gile badan aku!
tu laa akibatnye setelah lebih kurang 2bulan stop main futsal..
tp smlm main tetap best..as always...heheh..


:: kami dan jaring gol ::

walaupun tak brape nak cukup orang.. (ana yg slalu dtg awal itu pun, dtg lewat smlm :P)
walaupun kejap je main dah rasa semput.. (mana taknye, main sambil bgelak ketawe kann...)
walaupun aku serupe je takyah jadi goalkeeper.. (hahahaha..bukan ape, aku saje je nak bg dorang senang score..hahahaha..aku mmg takleh jd keeper weh!)
tp aku tetap sukeeeeeeeeee futsal!!!

pastu plak main kat tmpt baru smlm..
its not really baru laa..its still Rio..
tapi dah ubah tempat..dpn sket je dr tempat lame..
dan dah ubah name..skrg dah jadi HTO de Futsal..
tu yang semangat lebih sket kot..hahahah..
toilet pun dah best..sbb dah ada tempat shower sume..hihihi..
ada surau yang lebih muslimah.. (hahaha..ada ke ayat tu?)
mungkin sbb tu rege dah naik..
walaupun kusi meja nak lepak pun lom byk..dan maseh ada construction here n there..
takpe dimaafkan..maseh dlm touch up lagi tu..

:: Ahad 3pm - Court HTO yang maseh lengang ::

tu cite smlm..
pg nih..tah ape malang pulak..lif rosak!
dahlaa kaki tgh sengal..
sibbaik 2 tenkat je aku kene menapak..
tp tu pun aku mengah gile..
gile mmg tade stamina..hahaha..
so lps nih kene gain balik sume² stamina..
kene main futsal byk²?? yaa..sudah tentu! :D
kene jogging byk²?? hmmm..not! sbb aku prefer lari setempat je..muahahaha..
kene jln kaki byk²?? hmmm kalau bjalan, aku suke bjalan dlm shopping complex..
sooo maknanye, kene shopping byk² laa kan?? (hihih..make sense tak?)

aihhh..sengalnye badan...

p/s: gambo cam bese laa..ikhsan dr org..huhu..thx to miss J! :)

7 comments:

helomynameisjaye said...

hohoho..
salah le pulokk.
HTO de futsal rupenye.
aku men blasah HTO futsal.bleh gitu??

tp smlm mmg bes jugekkkk..
hiks :)

helomynameisjaye said...

"kene shopping byk² laa kan??"

hohoho..i likee this statement oso!!

:: iera :: said...

jay: takpe..asalkan ada munyik..huhuhu..

yessssaaa...shop till us broke! hahahaha..

Hana said...

sesungguh nyer shopping itu adalah seperti bersukan...
terutama jika nko tawaf shopping mall tu 7 kali..hahahaha

:: iera :: said...

ana: sy mmg sangat setuju-lah! hahahhaha..

Anonymous said...

bontot sakit lagi la...bodo tau,time budak² lelaki tu lalu la aku pg buat stunt tongok tuh.hahahahahha...

Ijoy said...

Hahaha, tu bukan stunt ann, drpd view penonton ketike itu, itu adalah seakan² cubaan utk buat somersault berpusing moero attack. Tp, apekan daye, die jadik cam sorbet mango.