Monday, November 19, 2007

i love purple..but not this!

uwaaaa..
smlm aku cedera..uhuk uhuk..
jariku terkepit di pintu keta..
tah cemane, masa nak tutup pintu keta, mate pandang ke lain..
haa kan dah..terkepit jari sendiri..
hmm..mende nak jadi.. :(
tadelaa cedera parah..tp berdesing gak laa rase jari nih..

:'(
errghh..sakettt banget!!
abes pepel jariku..tande darah beku + lebam..
nak menaip pun seksa..
sbb it is jari tengah belah kiri..


depan: darah beku dlm kuku

blkg: lebam

ye bebeh..its the middle finger! huhuh..
dah cacat jari gue..
masa aku tunjuk kat kak idra tadi, org lain dah pandang len macam..
ingat aku buat ape..hahahaha..

adik aku kate, satu je solution nak ilangkan darah beku tu..
tanggalkan kuku, then baru leh pecahkan darah tu..
ouucchh!!
tak sanggup aku..
lagi laa saket..
cacat satu hal..
nak tanggung saket nak tanggalkan kuku satu hal lagi..
eeuuuww!!

ish takpelaa..
takyahlaa nak seksa2 diri sbb nak cantek..
bia je laa camtu..
ada corak sket kuku aku kann..
kaler pepel lagi..(huhuhu..nampak sangat ayat nak sedapkan ati sendiri.. :P)

10 comments:

jay said...

alahaiii siannye die.
dan sadis betol cara penyelesaian yg diutarakan oleh adikmu itewww..
sape la yg sanggup nk kopakkan kuku sindiri??
huh...aku dengo pon da ngeriii..

ann said...

(mode sakastik) ->ira,ko pakai baju,kasut,tudung kaler ungu,perghhh..matching ngan kuku.....


(mode sahabat) ->kesian ko ira...

:: iera :: said...

jay: tu laa..sangat ouch!!

ann: hahahahahhaha..ko mmg syaitonirrajim tauuu..

nti laa aku pakai quitex (btol ke aku eja nih?hahah) kaler pepel, ilanglaa kesan darah beku tuuu..hik hik hik..

jay said...

tp pakai kutexxx (tk pasti jugekkk spellingnyehh) tkle semayang..so how???hahahaahahha

:: iera :: said...

hmmm..aaa..mmm..i pakai yang washable punye..hahahah..ade ke???

atune said...

weh ra...claim socso

:: iera :: said...

hahaha socso apenye..
bukan kene waktu bekerje..
aku kene waktu nak turun keta g dinner daaaa..huhuhu..

Ijoy said...

Alaaaa, cabut je kuku tu. Nnt tumbuh yg baru die ok la. Sy cabut ok je tumbuh balik. Dah lapan kali cabut dah. Tp kat kaki a. Tangan tak penah lagi. Hik hik hik.

ann said...

awak,saya tak penah cabut kuku.takut la awak...hahahhahahaha...saya kannnnn rela kuku saya kaler ungu...

:: iera :: said...

ijoy: cabut je kuku???
no no no..tak sanggup..lg seksa!! huhuhu

ann: wahhhhh kemain lagi ko kannnnnn!!

jage laa awak..bukan kuku awak je sy kalerkan pepel..ngan awak2 skali sy pepelkan..tgu laa..heh heh heh