Tuesday, October 21, 2008

take it easy, bebeh!

aku rasa tak best..
macam² ada dlm pale otak aku..
bercampo²..
sampai aku tatau nak pk yang mana satu..
dan tatau mana nak buat dulu..~sigh..
sib baik laa aku masih leh berpk dgn waras lg..
kalau tak, tah ape laa jadi kat aku ni..

satu² hal dtg..
ada yang best..really put smiles on my face.. :)
tp mostly..byk tak best dr yang best..
yg suddenly swing all the good moods into something hmmm..hard to explain..
haihhh..ngeluh lagi..

mcm kwn aku kate.."ko nih fragile jugak rupenye..ingatkan kuat"..
im like..
'nice to see..nice to hold..once broken, considered sold..'
hahahaha..kan dah sama cam barang² kaca..sungguh fragile!
tp aku tanaklaa sampai kene jual kannn..ekekeke..

hmmm..byk mende laa aku pk..
bukan 1-2..
mcm²..
jangan tanye ape bendenye..
sbb aku pun kadang² tak pasti ape yang aku pk..
bile dah start pk satu² tu..
mule laa merewang tah mane²..
end up, aku saket pale..

haiihh..this is not good for me..
Ya Allah, tenang²kan laa otak kreatif aku nih..
berilah aku kekuatan & ketabahan..
supaye otak aku boleh berpk secare sihat..
amiinnn...

6 comments:

helomynameisjaye said...

kalu mende tk penting tkya pikir babe.buang masa je.da la otak kita2 ni kecik je.hihi

Cherish said...

masalah kalu dikire.. makin lamer makin byk.. let it be.. ni pikir merepek2 ni peknen ke??

suya said...

aminnnn....


pecah kace pecah gelas.

:: iera :: said...

jay: tu laa..tp lg kecik otak tu..lg byk dia nak sumbat..haihhh...

is: yep true..mmg makin saket kalau pk lame2..

eh org peknen mane leh pk mcm2..tak elok utk kesihatan..hikhik..

suya: sudah baca harap reply..hahahaha..

@tune® said...

be strong...
kitorg slalu ade jawoh di mata..
dekat dihati...
cenel 9

chucky said...

buat bodo aje